Hrvatska turistička zajednica (HTZ) počela je kampanju za nautički turizam koju će provoditi do kraja godine na devet europskih tržišta, s ciljem promocije toga segmenta hrvatske turističke ponude te daljnjeg privlačenja nautičara i partnera.
– Hrvatska je poželjna nautička destinacija, što potvrđuju i dosadašnji rezultati ove godine u segmentu nautičkog chartera, u čemu bilježimo više od 537 tisuća dolazaka i 3,5 milijuna noćenja, što je porast od 12 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje. Imamo i iznimno kvalitetnu i očuvanu resursnu osnovu koju intenzivno promoviramo kroz marketinške kampanje te nastupe na specijaliziranim sajmovima, istaknuo je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.
Dodaje kako je siguran da će nova kampanja koja se ciljano provodi u posezoni, izravno utjecati na kreiranje cjelovite turističke godine i ponudu nautičkog turizma još snažnije pozicionirati na međunarodnom tržištu.
Kampanja se provodi u Njemačkoj, Velikoj Britaniji, Italiji, Austriji, Poljskoj, Francuskoj, Švedskoj, Češkoj i Sloveniji, i to putem ‘display’ oglašavanja, YouTube kanala, Facebooka i Instagrama.
Iz HTZ-a iznose i da su ove godine u segmentu nautičkog chartera vodeća tržišta Njemačka, s udjelom u noćenjima od 17 posto, potom Austrija sa udjelom od 12 posto te Velika Britanija i Češka sa sedam posto udjel u noćenjima.
I domaće tržište ima važan udjel, od šest posto, a nautičare izdvajaju i kao bolje platežne goste, koji prema posljednjim istraživanjima, tijekom svog putovanja po Hrvatskoj prosječno troše oko 126 eura po osobi dnevno.
‘Čarteraši’ su u tome i ‘jači’ s prosječnom dnevnom potrošnjom po osobi od 183 eura, pri čemu među njima najviše troše Britanci, 212 eura dnevno, Francuzi 207 eura, a Nizozemci 202 eura.
Po županijama, najveći broj noćenja u nautičkom charteru u prvih deset mjeseci ove godine zabilježen je u Splitsko-dalmatinskoj županiji sa udjelom od 44 posto, zatim u Zadarskoj sa udjelom od 21 posto te u Šibensko-kninskoj sa 17 posto.
Izvor: HRT