Hrvatska turistička zajednica putem posebno kreiranog promotivnog sadržaja naziva „Zanimljivosti koje su manje poznate o Hrvatskoj“ i prateće oznake #CroFact, dodatno predstavlja Hrvatsku inozemnim medijima na emitivnim tržištima, ali i brojnoj publici na društvenim mrežama Facebook i Instagram. Riječ je o komuniciranju manje poznatih i zanimljivih činjenica o našoj zemlji koje će se, uz objave na društvenim mrežama, dodatno plasirati i kroz kviz, s obzirom da se u vrijeme pandemije koronavirusa korisnici društvenih platformi pojačano uključuju i sudjeluju u svim virtualnim izazovima i zadacima.
„Proaktivni odnosi s predstavnicima medija na nama ključnim emitivnim tržištima vrlo su važan dio naših aktivnosti koje za cilj imaju jačanje vidljivosti i promocije Hrvatske u ovim izazovnim vremenima. Upravo s tim ciljem plasiramo zanimljive sadržaje poput ovog, a isto koristimo i na društvenim mrežama gdje bilježimo porast broja pratitelja. Samo tako možemo zadržati prisutnost i povećati interes velikog broja ljudi koji posljednjih tjedana pojačano koriste različite online kanale komunikacije. Siguran sam da će činjenice poput te da je prva karantena na svijetu nastala u Dubrovniku ili da se u Vrbniku na otoku Krku nalazi najuža ulica na svijetu zaintrigirati, razveseliti i podsjetiti sve koji su u Hrvatskoj već bili na ljepote i specifičnosti naše zemlje, a one koji nisu potaknuti da to uskoro učine“, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.
Uz podatke o prvoj karanteni na svijetu u Dubrovniku i najužoj ulici na svijetu na otoku Krku, među top 10 činjenica nalazi se i podatak kako je dr. Andrija Štampar jedan od utemeljitelja Svjetske zdravstvene organizacije, a Faust Vrančić izumitelj padobrana. Tu su i podaci o prvom istarskom „vampiru“, a napominje se i kako je Hrvatska domovina drevne Vučedolske kulture. Uz to, sigurno će iznenaditi i podatak da se baš u Hrvatskoj nalazi najkraća uspinjača na svijetu te da je kravata originalno bila rubac oko vrata po kojem su hrvatski vojnici u 17. stoljeću bili prepoznatljivi. Izdvojene su i činjenice o „knedl satu“ to jest zvonu osječke katedrale koji zvoni svakog petka u 11 sati posljednjih 330 godina, a na popis je uvršten i originalni Muzej anđela u Varaždinu.
Putem društvenih mreža HTZ pojačano radi na poticanju komunikacije sa svojim fanovima pa ih je tako pozvala da dijele svoje uspomene iz Hrvatske, uz pitanje što im najviše nedostaje, a neki od najčešćih odgovora bili su kristalno čisto more, otoci, hrvatski način života, kultura ispijanja kave, raznovrsna hrana, grad Zagreb, Hrvati, ljeto te sunce i zalasci sunca.
Izvor: Hrvatska turistička zajednica